МНС запускае новую інфармацыйную кампанію "Будзь побач з дзіцем!"
10.08.2023У нашай краіне штогод канстатуюцца выпадкі гібелі і траўматызму дзяцей. Часцяком вырашальным фактарам ва ўзнікненні падобных здарэнняў з’яўляецца адсутнасць кантролю з боку дарослых. Часам заклікі не даюць жаданых вынікаў, застаюцца непачутымі, а бацькі ў сваю чаргу практычна не надаюць увагу навучанню дзяцей элементарным правілам бяспекі. Але горш за тое, яны часам самі падаюць прыклад небяспечных паводзін.
Каб у чарговы раз звярнуць увагу бацькоў на існуючую сацыяльную праблему, работнікі Навукова-даследчага інстытута пажарнай бяспекі і праблем надзвычайных сітуацый МНС Беларусі падышлі да гэтага пытання маштабна і стварылі новую інфармацыйную кампанію "Будзь побач з дзіцем!", рэалізацыя якой стане новым падыходам у вырашэнні гэтай няпростай задачы.
Зацікавіць і прыцягнуць бацькоў да навучання дзяцей бяспецы, арганізаваць іх карысны вольны час, памяняць ранейшыя погляды і дапамагчы ўсвядоміць неабходнасць і важнасць гэтага працэсу - менавіта так работнікі МНС бачаць рэалізацыю дадзенай кампаніі. Паўплываць на бестурботнае стаўленне бацькоў да пытанняў бяспекі дзяцей, матываваць іх не пакідаць дзяцей без нагляду - галоўная мэта інфармацыйнай кампаніі.
Многія бацькі лічаць, што дзіця можна пакінуць аднаго дома нават на некалькі хвілін, тым больш з тэлефонам, бо ёсць магчымасць звязацца з ім у любую хвіліну. А для таго, каб захапіць дзіця, на гаджэце можна ўключыць мультфільмы, гульні або відэаролікі. Такім чынам ён будзе знаходзіцца пад іх кантролем і ў бяспецы. Але гэта памылковае меркаванне. Бацькі забываюць самае важнае, што ў момант узнікнення пагрозы званок не зможа зберагчы і выратаваць дзіця ад небяспекі.
Новая інфармацыйная кампанія, накіраваная на папярэджанне гібелі дзяцей на пажарах і вадаёмах, стартуе па ўсёй краіне ў жніўні. У яе аснове выкарыстоўваецца ўстоянае меркаванне аб кантролі бацькам свайго дзіцяці з дапамогай тэлефона і дэманструюцца сітуацыі, калі дзіця апынулася ў небяспецы, а бацька адзінае, што можа гэта патэлефанаваць, але не дапамагчы. У той жа час пры стварэнні вонкавай рэкламы дэманстрацыі дзіцяці ў непасрэднай небяспецы няма. Яго роля бярэ на сябе дзіцячы смартфон. Менавіта тэлефон аказваецца ў эпіцэнтры трагедыі. У гэтым і крыецца галоўная ідэя: за, здавалася б, яркай карцінкай - тэлефонам, які замяніў у кадры меркаванага ўсімі дзіцяці, - хаваецца вельмі важны пасыл, які і раскрываецца ў ёмістым слогане. «Тэлефон не дагледзіць за вашым дзіцём!» – гэтая фраза ў сукупнасці з візуалам у поўнай меры паказвае наступствы безадказнага стаўлення да бяспекі дзяцей. Менавіта які чапляе слоган у спалучэнні з нестандартнай выявай з’яўляецца найболей дзейсным і эфектыўным спосабам «утрымаць» увага мэтавай аўдыторыі на паднятай праблеме і заклікаць яе дзейнічаць.
Трэба сказаць, што поспех у рэалізацыі праекта залежыць ад многіх фактараў, таму работнікі МНС падышлі да гэтага з размахам - выраблены цэлы брэнд-пакет, дзе ўсё накіравана на тое, каб звярнуць увагу бацькоў на бяспеку дзяцей.
Не заставайцеся ў баку і вы: далучайцеся да кампаніі і забяспечце бяспечнае дзяцінства сваім дзецям!