Прыарытэтныя напрамкі дзейнасці
Асноўнымі напрамкамі дзейнасці ўстаноў адукацыі, якія рэалізуюць адукацыйную праграму дашкольнай адукацыі, адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі, адукацыйную праграму спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, іншых арганізацый, якім у адпаведнасці з заканадаўствам прадастаўлена права ажыццяўляць адукацыйную дзейнасць, якія рэалізуюць адукацыйную праграму дашкольнай адукацыі (далей — установы адукацыі), у 2024/2025 навучальным годзе з'яўляюцца:
- павышэнне даступнасці і варыятыўнасці адукацыі з улікам адукацыйных патрэб выхаванцаў;
- забеспячэнне здароўезберагальнага працэсу ва ўстановах адукацыі на аснове міжведамаснага ўзаемадзеяння;
- стварэнне развіццёвага прадметна-прасторавага асяроддзя, якое забяспечвае ў тым ліку задавальненне асаблівых адукацыйных патрэб выхаванцаў з АПФР;
- удасканаленне якасці адукацыйнага працэсу, забеспячэнне яго карэкцыйнай накіраванасці пры працы з асобамі з асаблівасцямі псіха-фізічнага развіцця (далей — АПФР).
ГАДАВЫЯ ЗАДАЧЫ ДЗЯРЖАЎНАЙ УСТАНОВЫ АДУКАЦЫІ "Скірмантаўская сярэдняя школа" на 2024/2025 навучальны год:
Фарміраванне культуры бяспекі жыццядзейнасці ў дзяцей ранняга і дашкольнага ўзросту ў працэсе гульнявой дзейнасці.